دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : ساحل

دوره مجانی ساخت فروشگاه اینترنتی
با کمپانی در دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی چه چیزی به دست می آورید؟
شما با کمپانی در دوره مجانی ساخت فروشگاه اینترنتی در مدت موعد کمتر از یک هفته فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی می کنید.در پسین این دوره شما صاحب یک فروشگاه هستید که اگر می خواستید طراحی آن را به دیگران بسپارید حداقل 500000 تومان از شما می گرفتند.

با کمپانی در این دوره شما هم به جمع کارآفرینان اینترنتی موج رادیکال ملحق شوید و اولین قدم خود را برای کسب درآمد از اینترنت بردارید.

بعد از شرکت در این دوره شما نسبت به همگی دوستان وهمکاران خویش که دنبال کار کارمندی هستند و تنها به سبک سنتی کار می کنند جلوتر هستید و قبل بیچارگی کسب درآمد از اینترنت را پیدا خواهید کرد.


چرا دوره مجانی ساخت فروشگاه اینترنتی فرآوری شد؟
وقتی که به بازار می روم و با سوداگر ها گفتگو می کنم کل ی آن ها یک حرف مشترک دارند:”بازار خراب است”

وقتی هم که دوستانم را که از دانشگاه فارق التحصیل شده اند می بینم آن ها هم از نبود کار می نالند و به زمین و سررسید بد بی راه می گویند که ای کاش درس نخوانده بودند و از اول وارد بازار می شدند. البته این کسان از این غافلند که بازاری ها هم وضعیت نکوداشتن ندارند.

اما دلیل ویرانی بازار چیست؟


مدتی قبل می خواستم چند کتاب بخرم و کل بازار کتاب آمادگاه را گشتم.اما بدبختانه شوربختانه کتاب هایی که می خواستم آنجا پیدا نشد.اما تاسف آور تر این بود که یکی دوتا از فروشندگان به محض اینکه فهمیدند کتابهای مد نظر من را ندارند سایر آماده نبودند که با من حرف بزنند!

بعد از چند ساعت برباد دان وقت و کلی اعصاب خوردی، آمدم منزل و تصمیم گرفتم که به صورت اینترنتی کتاب ها را بخرم.در گوگل جست و جو گردم و با فروشگاهی آشنا شدم که تمام کتاب هایش را با تخفیف 20 درصدی می فروخت و برای ارسال کتاب ها هم خرج ای نمیگرفت(البته برای خرید بالای صد هزار تومان)

همه ی کتاب هایی که می خواستم را در آن سایت پیدا کردم و سفارش دادم و سه روز پس درب خانه تحویل گرفتم.(اگر همین کتابها در بازار موجود بود و می خریدم سی هزار تومان برایم گرانتر تموم می شد.)
جالب تر آنکه بعد از چند روز متعلق به فروشگاه اینترنتی به من زنگ زدند،نظر خواهی کردند و بابت خریدم سپاسگزاری کردند و اینجا بود که فهمیدم انگیزه اصلی ویرانی بازار برای خیلی ها چیست!

دوستان عزیز،کسب و کارها در حال دگرگونی هستند و به زودی انقلابی بزرگ در مشاغل مختلف به هستی می آید.افرادی موفق می شوند که خود را با این دگرگونی ها به اتفاق کنند.

از آنجایی که کشورما از کشورهای دیگر عقب تر است و متاسفانه وضع اقتصادی و کاری بسیاری از مردم نامطلوب است تصمیم گرفتم که این دوره ی آموزشی را طراحی کنم و به چهره رایگان در گزین کردن علاقه مندان به این گستره قرار دهم.

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید؟

وقتی که شما یک وب سایت یا یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید،در واقع صاحب یک مغازه می شوید که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مفتوح است و از سراسر ایران!(حتی اگر بخواهید از سراسر دنیا)می توانید مشتری داشته باشید.

مهمتر از همه این است که وقتی شما فروشگاه اینترنتی خودتان را داشته باشید،دیگر بیچارگی به استخدام فروشنده،صندوقدار و … ندارید و کل ی این کارها به طور اتوماتیک انجام می شود.

در این فرصت استثنایی ((دوره ی رایگان تاسیس فروشگاه اینترنتی)) در پسندیدن شما پیمان گرفته لغایت شما بتوانید بدون صرف خرج وزین تعلیم ،کسب و پیشه و فروشگاه اینترنتی خودتان را تاسیس کنید و این هدیه ی تیم آموزشی موج رادیکال به کل ی افرادی است که می خواهند مقارن با فناوری سوداگری آنلاین خودشان را نیز تاسیس کنند.

 

میخواهم فروشگاه اینترنتی خودم را داشته باشم…

در دوره مجانی ساخت فروشگاه اینترنتی چه چیزهایی یاد می گیرید؟
در اثناء فرآوری این محصول ،من فرض را بر این گذاشتم که شما هیچ نزاکت فنی در زمینه ی وب ندارید.به همین علت از پایه همه ی مفاهیم را توضیح دیتا ام.

در این دوره با مفاهیم اساسی در گویه ی طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید. آموزش طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی با مراحل تاسیس فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید و در پایان جلسه ی سوم صاحب یک وب سایت هستید که می توانید نوشتجات تصاویر و تبلیغات خود را در آن قرار دهید.از جلسه ی چهارم به پس یکراست روی ساخت فروشگاه کار می نماییم و شما اطلاعات لازم برای تاسیس یک فروشگاه اینترنتی را یاد می گیرید.فروشگاهی که در این دوره می سازید چه خاصیت هایی دارد؟قابلیت فروش فرآورده دانلودیقابلیت فروش محصول فیزیکی

اتصال به درگاه بانکی و قابلیت فروش آنلاین
ساخت نگارخانه عکس برای محصولات
امکان تعریف فرآورده با خاصیت متغیر(مثل موبایل با تغییر ظرفیت حافظه قیمتش تغییر می کند.)
قابلیت به کارگیری کالابرگ ها بن های تخفیف و اعمال اتوماتیک آن بر قیمت خرید مشتری
قابلیت به کارگیری سبد خرید و امکان فروش به چهره گروهی
قابلیت نمایش جدیدترین،پر فروش ترین و دوست داشتنی ترین محصولات در سایت
انتشار مقاله های پیوسته با محصول در سایت
ساخت صفحات تماس با ما،ارتباط با ما و …
فوت کوزه گری طراحی تارنما که بدبختانه شوربختانه در دوره های مشابه،حتی دوره های پولی نیز تعلیم داده نمی شود.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: